XIII. SAVJETOVANJE FARMACEUTA

2 godine/godina

13savjetovanje

XIII. SAVJETOVANJE FARMACEUTA

u organizaciji

UDRUŽENJA FARMACEUTA ISTRE I KVARNERA

HRVATSKOG FARMACEUTSKOG DRUŠTVA

održat će se

u Umagu, Hotel Sol Garden Istra, 19. – 21. svibnja 2017.

LJEKARNIK I LIJEČNIK –
SURADNJOM DO USPJEŠNIJE ZDRAVSTVENE SKRBI

STRUČNA I PROMOTIVNA PREDAVANJA, POSTERI

Sažetke (format 12 x 18 cm, WORD, Times New Roman, Font 12) te oglase molimo dostaviti organizatorima e-mailom na adresu info@farmaceut.org  najkasnije do 1. travnja 2017. Odgovornost za stručnu i jezičnu primjerenost sažetaka preuzimaju autori.

                                          

Prijava i uplata za promotivne sadržaje:

Hrvatsko farmaceutsko društvo, Masarykova 2, 10000 Zagreb, tel.: 01/4872 849,

e-mail: marina.carevic1@zg.t-com.hr IBAN br. računa: HR892360000-1101367614, uplatu možete izvršiti putem obrazca HUB 3 uz poziv na broj 02 MB-545, te kopiju uplate pošaljite na fax: 01/4872 853.

KOTIZACIJA

PRIJAVE:Kotizacija
do 1. travnja 2017.
Kotizacija
do 1. svibnja 2017.
Kotizacija
nakon 1. svibnja 2017.
Sudionici1.250,00 kn1.500,00 kn1.875,00 kn
Izlagači na izložbi1.000,00 kn1.125,00 kn1.375,00 kn
Osobe u pratnji1.000,00 kn1.125,00 kn1.375,00 kn
Studenti500,00 kn500,00 kn500,00 kn

Kotizacija uključuje PDV.

 

Članovi HFD-a, koji su platili članarinu za 2017. imaju 10 % popusta na kotizaciju. Informaciju o plaćenoj članarini obvezno označiti na prijavnici.

Studenti trebaju obavezno priložiti potvrdu o pohađanju diplomskog studija.

 

 

Kotizacija za sudionike i studente: uključuje prisustvovanje svim radnim i zajedničkim društvenim sadržajima, torbu s materijalima, potvrdnicu o sudjelovanju.

Kotizacija za izlagače i osobe u pratnji: uključuje prisustvovanje svim zajedničkim društvenim sadržajima.  Izlagači i osobe u pratnji ne dobivaju torbu s materijalima ni potvrdnicu o sudjelovanju.

SMJEŠTAJ

HOTEL MELIA CORAL *****
19. – 21.5.2017. – cijena aranžmana po osobi (2 noćenja/doručak)
jednokrevetna soba – 1.250,00 kn
dvokrevetna soba – 890,00 kn

HOTEL SOL GARDEN ISTRA ****
19. – 21.5.2017. – cijena aranžmana po osobi (2 noćenja/doručak)
jednokrevetna soba – 1.030,00 kn
dvokrevetna soba – 670,00 kn

VILLAGE SOL GARDEN ISTRA ****
19. – 21.5.2017. – cijena aranžmana po osobi (2 noćenja/doručak)
jednokrevetna soba – 920,00 kn
dvokrevetna soba – 610,00 kn

PDV je uključen u navedene cijene.
Boravišna pristojba nije uključena u cijenu, a iznosi 7,00 kn po osobi i danu.
Smještajni kapaciteti će se popunjavati prema primitku rezervacije i uplate, do popunjenja.

PRIJAVA I UPLATA

Rezervacija smještaja moguća je samo uz dokaz o uplati kotizacije!

Prijava i rezervacija smještaja obavlja se putem ispunjenog obrasca (u prilogu), kojeg treba poslati faksom, e-mailom u agenciju TIP PUTOVANJA ili popuniti on-line na stranici agencije, www.tip-putovanja.hr

 

Prijava sudjelovanja, kotizacija, hotelski smještaj

TIP PUTOVANJA – turistička agencija d.o.o.

Vončinina 2

10000 ZAGREB

OIB – 16520487009

tel.: 385 1 4663 752; fax: 385 1 4663 754
e-mail: sanja@tip-putovanja.hr; info@tip-putovanja.hr

IBAN br.: HR2224080021100043176 otvoren kod PARTNER BANKE d.d. Zagreb

Kontakt osoba: Sanja Ferenčak

 

Načini plaćanja:

Za fizičke osobe obrazac HUB 3 uz poziv na broj 2205.

Obavezno je upisati ime i prezime uplatitelja/sudionika na savjetovanje, te kopiju poslati na broj faxa: 01/4663 754.

Za pravne osobe na temelju fakture ispostavljene od agencije TIP PUTOVANJA. Potrebno je u prijavi točno navesti naručitelja usluge (adresu i OIB).
Gotovinom u poslovnici agencije TIP PUTOVANJA.
Kreditnom karticom (AX, VI & MC) u poslovnici agencije TIP PUTOVANJA ili on-line na web stranici agencije, www.tip-putovanja.hr

 

Uvjeti otkazivanja – kotizacija

U slučaju nemogućnosti dolaska na savjetovanje, prijavljeni sudionik treba pismeno obavijestiti tehničkog organizatora – agenciju TIP PUTOVANJA. Za otkaze do 19.4.2017., bit će vraćen iznos od 80 % uplaćene kotizacije. Nakon isteka tog roka, nije moguć povrat kotizacije.

 

Uvjeti otkazivanja – smještaj

U slučaju nemogućnosti dolaska na savjetovanje, potrebno je pismeno otkazati rezervaciju hotelskog smještaja najkasnije do 19.4.2017. Nakon tog roka, a do 12.5.2017. zaračunat će se iznos 1 noćenja. Nakon 12.5.2017., zaračunat će se noćenje prema izvršenoj rezervaciji.

PRIJEVOZ

Prijevoz autobusom u organizaciji agencije TIP PUTOVANJA

Ako želite koristiti navedeni organizirani autobusni prijevoz molimo naznačite u prijavi.

 

POLAZAK: 19.5.2017.

Polazak iz Zagreba u 10.00 sati s Autobusnog kolodvora Zagreb.

 

 

POVRATAK: 21.5.20176.

Povratak iz Umaga u 14.00 sati.

Predviđeni dolazak u Zagreb oko 19.00 sati.

 

Cijena povratne karte na relaciji Zagreb  ̶  Umag  ̶ Zagreb iznosi 340,00 kn.

 

Napomena: prijevozi će se organizirati za najmanje 40 prijavljenih putnika.

KONTAKT

Liljana Krčelić, mag. pharm.

mob. 099/5222 551, e-mail: liljana.krcelic@pu.t-com.hr

Maja Rastović Vudrag, mag. pharm.

mob. 099/ 3105 376, e-mail: maja.rastovic@medika.hr

dr. sc. Maja Jakševac Mikša,  HFD, Masarykova 2, 10000 Zagreb

tel.:01/4872 849, fax: 01/4872 853, e-mail: hfd-fg-ap@zg.t-com.hr

mr. sc. Marina Carević, HFD, Masarykova 2, 10000 Zagreb

tel.:01/4872 849, fax:01/4872 853, e-mail: marina.carevic1@zg.t-com.hr

Sanja Ferenčak, TIP PUTOVANJA d.o.o., Vončinina 2, 10000 Zagreb

tel.:01/ 466 37 52; fax: 01/466 37 54, e-mail: sanja@tip-putovanja.hr; info@tip-putovanja.hr