XI. SAVJETOVANJE FARMACEUTA

1 godina

XI. SAVJETOVANJE FARMACEUTA

u organizaciji

UDRUŽENJA FARMACEUTA REGIJE ZAGREB

HRVATSKOG FARMACEUTSKOG DRUŠTVA

održat će se

u Opatiji, Kongresni centar Grand Hotela 4 opatijska cvijeta, 24. – 26. svibnja 2018.

LJEKARNIČKA SKRB I ODGOVORNO SAMOLIJEČENJE

 

STRUČNA I PROMOTIVNA PREDAVANJA, POSTERI

STRUČNA I PROMOTIVNA PREDAVANJA, POSTERI

Sažetke stručnih, promotivnih predavanja i postera  (format 12 x 18 cm, WORD, Times New Roman, Font 12) te oglase molimo dostaviti organizatorima e-mailom na adresu info@farmaceut.org   najkas-nije do 10. travnja 2018. Odgovornost za stručnu i jezičnu primjerenost sažetaka preuzimaju autori.

PROMOTIVNI SADRŽAJI

Pozivamo Vas da aktivno sudjelujete u radu Savjetovanja s promotivnim predavanjem, izlaganjem proizvoda i predstavljanjem tvrtke ili oglasom u knjizi sažetaka.

Cijena promotivnog predavanja u trajanju od 15 min iznosi 4.000,00 kn.

Cijena izložbenog prostora od 1 m2 iznosi 3.500,00 kn (minimalni zakup 2m2).

Cijena oglasne stranice u Knjizi sažetaka iznosi 3.000,00 kn za stranicu u boji.

Umetanje promotivnog materijala u torbe sudionika iznosi 2.500,00 kn (ograničen broj).

U cijene nije uključen PDV.

Prijava i uplata za promotivne sadržaje:

Hrvatsko farmaceutsko društvo, Masarykova 2, 10000 Zagreb, tel.: 01/4872 849,

e-mail: marina.carevic1@zg.t-com.hr IBAN br. računa: HR892360000-1101367614, uplatu možete izvršiti putem obrazca HUB 3 uz poziv na broj 02 MB-545, te kopiju uplate pošaljite na fax: 01/4872 853.

KOTIZACIJA

KOTIZACIJE:

Kotizacija
do 10. travnja 2018.
Kotizacija
do 10. svibnja 2018.
Kotizacija
nakon 10. svibnja 2018.
Sudionici1.500,00 kn1.750,00 kn2.100,00 kn
Izlagači na izložbi1.200,00 kn1.300,00 kn1.500,00 kn
Osobe u pratnji1.200,00 kn1.300,00 kn1.500,00 kn
Studenti600,00 kn600,00 kn600,00 kn

Kotizacija uključuje PDV.

Članovi HFD-a, koji su platili članarinu za 2018. imaju 10 % popusta na kotizaciju. Informaciju o plaćenoj članarini obvezno označiti na prijavnici.

Studenti trebaju obavezno priložiti potvrdu o pohađanju diplomskog studija.

Kotizacija za sudionike: uključuje prisustvovanje svim radnim i zajedničkim društvenim sadržajima, torbu s materijalima, potvrdnicu o sudjelovanju.

Kotizacija za izlagače i osobe u pratnji: uključuje prisustvovanje svim zajedničkim društvenim sadržajima. Izlagači i osobe u pratnji ne dobivaju torbu s materijalima ni potvrdnicu o sudjelovanju.

SMJEŠTAJ

HOTEL  MILENIJ ***** POPUNJENO

24. – 26.5.2018. – cijena aranžmana po osobi (2 noćenja/doručak)
jednokrevetna soba – 2.120,00 kn
dvokrevetna soba – 1.700,00 kn

HOTEL  ROYAL **** POPUNJENO

24. – 26.5.2018. – cijena aranžmana po osobi (2 noćenja/doručak)
jednokrevetna soba – 1.980,00 kn
dvokrevetna soba – 1.580,00 kn

HOTEL CAMELLIA/VILLA ROYAL  **** POPUNJENO

24. – 26.5.2018. – cijena aranžmana po osobi (2 noćenja/doručak)
jednokrevetna soba – 1.710,00 kn
dvokrevetna soba – 1.320,00 kn

HOTEL AGAVA/VILLA CONTINENTAL **** POPUNJENO

24. – 26.5.2018. – cijena aranžmana po osobi (2 noćenja/doručak)
jednokrevetna soba – 1.590,00 kn
dvokrevetna soba – 1.180,00 kn

HOTEL GARDENIJA ***

24. – 26.5.2018. – cijena aranžmana po osobi (2 noćenja/doručak)
jednokrevetna soba – 1.560,00 kn
dvokrevetna soba – 1.150,00 kn

REMISENS PREMIUM HOTEL KVARNER/VILLA AMALIA 4* POPUNJENO

24.-26.05.2018. – cijena aranžmana po osobi (2 noćenja/doručak)
u jednokrevetnoj sobi – 1.980,00 kn
u dvokrevetnoj sobi – 1.580,00 kn
Upit direktno u agenciji.

 

PDV je uključen u navedene cijene.
Boravišna pristojba nije uključena u cijenu, a iznosi 8,00 kn po osobi i danu.
Smještajni kapaciteti će se popunjavati prema primitku rezervacije i uplate, do popunjenja.

Ukoliko želite produžiti svoj boravak do 27.05.2018., molimo kontaktirajte agenciju TIP PUTOVANJA.

PRIJAVA I UPLATA

UPLATA KOTIZACIJE I SMJEŠTAJA

Rezervacija smještaja moguća je samo uz dokaz o uplati kotizacije!

Prijava i rezervacija smještaja obavlja se putem ispunjenog obrasca (u prilogu), kojeg treba poslati faksom, e-mailom u agenciju TIP PUTOVANJA ili obrazac popuniti

on-line na stranici agencije: www.tip-putovanja.hr

 

Prijava sudjelovanja, kotizacija, hotelski smještaj

TIP PUTOVANJA – turistička agencija d.o.o.

Kontakt osoba: Sanja Ferenčak

Vončinina 2

10000 ZAGREB

OIB – 16520487009

tel.: 385 1 4663 752; fax: 385 1 4663 754
e-mail: sanja@tip-putovanja.hr; info@tip-putovanja.hr

IBAN br.: HR9423400091110742530 otvoren kod PRIVREDNE BANKE d.d. Zagreb

 

Načini plaćanja:

Za fizičke osobe obrazac HUB 3 uz poziv na broj 2202.

Obavezno je upisati ime i prezime uplatitelja/sudionika savjetovanja, te kopiju poslati na broj faxa: 01/4663 754.

Za pravne osobe na temelju fakture ispostavljene od agencije TIP PUTOVANJA. Potrebno je u prijavi točno navesti naručitelja usluge (adresu i OIB).
Gotovinom u poslovnici agencije TIP PUTOVANJA.
Kreditnom karticom (AX, VI & MC) u poslovnici agencije TIP PUTOVANJA ili on-line na web stranici agencije, www.tip-putovanja.hr

 

Promjena imena sudionika nakon 10.05.2018., naplaćivat će se 125 kn po promjeni.

 

 

 

 

Uvjeti otkazivanja – kotizacija

U slučaju nemogućnosti dolaska na savjetovanje, prijavljeni sudionik treba pismeno obavijestiti tehničkog organizatora – agenciju TIP PUTOVANJA. Za otkaze do 20.4.2018., bit će vraćen iznos od 80 % uplaćene kotizacije. Nakon isteka toga roka, nije moguć povrat kotizacije.

 

 

Uvjeti otkazivanja – smještaj

U slučaju nemogućnosti dolaska na savjetovanje, potrebno je pismeno otkazati rezervaciju hotelskog smještaja najkasnije do 20.4.2018. Nakon tog roka, a do 10.5.2018. zaračunat će se iznos 1 noćenja. Nakon 10.5.2018., zaračunat će se noćenje prema izvršenoj rezervaciji.

PRIJEVOZ

Prijevoz autobusom u organizaciji agencije TIP PUTOVANJA

Ako želite koristiti navedeni organizirani autobusni prijevoz molimo naznačite u prijavi.

 

POLAZAK: 24.5.2018.

Polazak iz Zagreba u 12.00 sati s Autobusnog kolodvora Zagreb.

 

 

POVRATAK: 26.5.2018.

Povratak iz Opatije oko 14.00 sati.

Predviđeni dolazak u Zagreb oko 16.30 sati.

 

Cijena povratne karte na relaciji Zagreb  ̶  Opatija  ̶ Zagreb iznosi 370,00 kn.

Napomena: prijevozi će se organizirati za najmanje 40 prijavljenih putnika.

KONTAKT

INFORMACIJE:

 Darko Takač, mob.: 099/7302 622, e-mail: takac.darko@gmail.com

  Maja Jakševac Mikša, tel.: 01/4872 849, e-mail: hfd-fg-ap@zg.t-com.hr

  Marina Carević, tel.: 01/4872 849, fax:01/4872 853, e-mail: marina.carevic1@zg.t-com.hr

 

TIP PUTOVANJA – turistička agencija d.o.o.

Kontakt osoba: Sanja Ferenčak

Vončinina 2

10000 ZAGREB

tel.: 385 1 4663 752; fax: 385 1 4663 754
e-mail: sanja@tip-putovanja.hr; info@tip-putovanja.hr