KONGRES FARMACEUTSKIH TEHNIČARA

1 godina

KONGRES FARMACEUTSKIH TEHNIČARA

u organizaciji

HRVATSKOG DRUŠTVA FARMACEUTSKIH TEHNIČARA

održat će se

U Šibeniku, 12. – 15. travanj 2018.

 

Najbolji način za predviđanje budućnosti jest da je stvorimo.

Poštovani!

Kako ste možda već upoznati, HDFT organizira sljedeće godine Kongres farmaceutskih tehničara u Šibeniku na temu Zdrava koža – izazov današnjice. Izrazito nam je zadovoljstvo pozvati Vas da budete dio tog događaja. Kongres će se održati u Šibeniku, Konvencijski centar Solaris od 12. do 15. travnja 2018. godine. Kongres okuplja farmaceutske tehničare iz svih dijelova naše države i iz svih područja u kojima farmaceutski tehničari danas rade, od javnih odnosno privatnih ljekarni do bolničkih ljekarni, od industrije do marketinga, od veleprodaje do specijaliziranih trgovina. Svatko od njih naći će nešto čime može upotpuniti svoje znanje.

Kongres je koncipiran stručnim predavanjima, promotivnim predavanjima te raznim radionicama, koje će nam pomoći da bolje naučimo i potom na našim radim mjestima dalje prenesemo znanje. Danas smo svjesni činjenice da nam je znanje nužno za rad, te da je stručnost bitna, a ovaj skup omogućit će stjecanje novih znanja svim sudionicima. Učeći zajedno, dijeleći iskustva, slušajući druge omogućujemo sebi profesionalni razvoj i rast. Tema poput ove, gdje je u fokusu koža predstavlja danas vrlo velik izazov. Odgovorno ponašanje u ljekarni od nas traži da znamo prepoznati razna stanja i bolesti kože na koje možemo utjecati na razne načine. Relevantni stručnjaci iz tih područja omogućit će nam uvid u razna gledišta i razne pristupe u njezi zdrave kože i liječenju bolesne kože.

Zahvaljujemo svim tvrtkama koje već godinama prepoznaju naš rad i trud te su svojim stručnim i promotivnim predavanjima i ove godine dio naše priče.

Nadamo se da će ljekarničke ustanove i vlasnici ljekarni i ostale ustanove koje zapošljavaju farmaceutske tehničare, prepoznati ovaj skup kao bitan događaj u edukaciji farmaceutskih tehničara , te da će im u što većem broju omogućiti da budu dio ove priče.

 

Svjetlana Jakovac

predsjednica HDFT-a

       

UBI CONCORDIA, IBI VICTORIA !

 

Organizator / Organized by

HRVATSKO DRUŠTVO FARMACEUTSKIH TEHNIČARA

CROATIAN  ASSOCIATION  OF PHARMACEUTICAL TECHNICIANS

1956 ZAGREB

 

Svjetlana JAKOVAC

Predsjednica

 

Anita FARKAŠ MARIN

Tajnica

 

 

GLAVNI SPONZOR

 

 

Organizacijsko povjerenstvo kongresa

Svjetlana JAKOVAC,  Anita FARKAŠ MARIN, Jasmina VAJDIĆ,

Tatjana ŽIVKOVIĆ, Paula BARIĆ

Stručni odbor kongresa

Jasmina VAJDIĆ – predsjednica stručnog odbora

članovi: Tatjana ŽIVKOVIĆ, Dalibor BOŽIČEVIĆ, Keti NEMET,

Jelena KOLJANIN, Josipa ŠEVO

Uredništvo zbornika sažeta stručnih radova i programa

glavna i odgovorna urednica: Kristina MIKOVIĆ

članovi: Martina GAL, Vesna ANIĆ

Tehničko povjerenstvo kongresa

voditeljica: Paula BARIĆ,

članovi: Sandica BEDEK, Dalibor BOŽIČEVIĆ,

Lidija BRIŠKI, Kristina MIKOVIĆ

Logistika

voditeljica Anita FARKAŠ MARIN

članovi: Vesna ANIĆ, Štefi ca KOSOVEC, Helena MATKOVIĆ,

Miroslav MOMČILOVIĆ, Stanka ŠKARUPKA, Zdenka TOMAŠIĆ

Grafička priprema

Gordana VINTER, Sveučilišna tiskara d.o.o.

Tisak

Sveučilišna tiskara d.o.o., Zagreb

Tiskano u 2000 primjeraka

MJESTO ODRŽAVANJA

Šibenik je najstariji hrvatski grad na Jadranu, prvi se put spominje u 11. st. u darovnici Petra Krešimira IV. U 12. st. Šibenik dobiva status grada i pravo na kovanje novca od tadašnjeg ugarskog kralja Stjepana III.
Godine 1412. Šibenik dolazi pod venecijansku vlast, nakon što je kralj Ludovik prodao svoje pravo na Dalmaciju Mletcima. Tijekom tog razdoblja izgrađena je katedrala sv. Jakova, koja se smatra najznačajnijim graditeljskim ostvarenjem 15. i 16. stoljeća na tlu Hrvatske. Zbog svojih vrijednosti katedrala je od 2000. godine na UNESCO-vu popisu svjetske kulturne baštine.
Danas je Šibenik glavni grad, kulturno-obrazovno, upravno i gospodarsko sjedište Šibensko-kninske županije. Iznimno je bitan zbog svoga prometnog položaja, turizma koji se neprestano razvija i svoje bogate povijesti. Turistima i domaćem stanovništvu Šibenik nudi niz kulturnih događanja tijekom godine, a zadnjih se godina istaknuo glazbenim festivalom Terraneo. Prvo izdanje festivala privuklo je više od 30.000 posjetitelja iz Europe, te je u pet dana, s više od 120 izvođača, na tri pozornice na otvorenom i dva DJ hangara zadovoljio sve muzičke kategorije.
Grad/općina Šibenik ima više od 46.000 stanovnika (prema popisu iz 2011.). Krasi ga visoka godišnja osunčanost te ugodni maestrali za visokih ljetnih temperatura. Šibenik je zanimljiva destinacija cijele godine i turisti su oduševljeni ljepotom i znamenitostima grada.

Pozivamo vas da dođete te zajedno s nama upoznate bogatu povijest i kulturno nasljeđa ovog djela Lijepe Naše.

Mjesto održavanja
Konvencijski centar Šibenik
Hoteli Solaris 86, Šibenik
Tel. +385 (22) 361 001
Hotel Ivan
Tel. +385 (22) 363 951

 

Sudionici će biti smješteni u dvokrevetnim i jednokrevetnim sobama.
Sobe su prostrane i moderno uređene, klimatizirane,
opremljene telefonom, SAT-TV, sušilom za kosu.

Soba

Konvencijski centar Solaris

Kongresna dvorana ima kapacitet do 500 mjesta s audio i videoopremom.

Kongresna dvorana

Hotelski restoran

Hotelski restoran ima kapacitet do 400 sjedećih mjesta s prekrasnim pogledom na more.

Slika restorana

Usluga prehrane

Puni pansion (doručak, ručak, večera) počinje večerom u četvrtak 12. 4. 2018. i završava doručkom u nedjelju 15. 4. 2018. Piće nije u cijeni hotelskog aranžmana.

KOTIZACIJA

Osnovna kotizacija za sudjelovanje                                                   =  1000,00 kn

kotizacija sudionika s uplatom od 20. 2. do 3. 3. 2018.              = 1.200,00 kn

kotizacija sudionika s uplatom od 4. 3. do 28. 3. 2018.              = 1.300,00 kn

kotizacija sudionika s uplatom od 29. 3. do 12. 4. 2018.            = 1.500,00 kn

osoba u pratnji (nesmije biti farmaceutski tehničar)                 =    500,00 kn

kotizacija za samo jedan dan 12. ili 13. ili 14. 4. 2018.                 =    600,00 kn

kotizacija za izlagača                                                                                =    700,00 kn

umirovljeni članovi i članovi tijela HDFT-a bez kotizacija

 

HDFT ODOBRAVA POPUST

Članove s uredno plaćenom članarinom za 2017. (plaćeno do 1. 3. 2017.) i plaćenom članarinom za 2018. (uplata do 1. 3. 2018.) imaju 30 % popusta na kotizaciju – i ona iznosi 700,00 kn

Članove s uredno plaćenom članarinom za 2017. (plaćeno do 31. 12..2017.) i plaćenom članarinom za 2018. (uplata do 1. 3. 2018.) imaju 10 % popusta na kotizaciju – i ona iznosi 900,00 kn

 

Umirovljeni članovi oslobođeni su plaćanja kotizacije.

 

Uplaćena kotizacija uključuje program II., zbornik sažetaka stručnih radova, radne materijale i organizaciju kongresa.

Organizator zadržava pravo na izdavanje zbornika sažetaka radova nakon kongresa ako sva izlaganja autori ne pošalju na vrijeme.

Sudionici koji uplate nakon 20. veljače 2018., kao i oni koji neprijavljeni dođu u Šibenik – dužni su platiti kotizaciju u uvećanom iznosu ovisno o danu zakasnjele uplate.

Osobe u pratnji koje dolaze sa sudionikom kongresa plaćaju kotizaciju na ime troškova organizacije i ne dobivaju materijale za sudionike.

 

UPLATA KOTIZACIJE

Kotizacije se uplaćuje na žiroračun Hrvatskog društva farmaceutskih tehničara otvoren u – ZAGREBAČKOJ BANCI

 

Platitelj: ime i prezime, mjesto, ulica i broj (čitko upisati velikim slovima)

Broj računa primatelja: IBAN:HR3423600001101240952

Primatelj: HDFT, Zagreb, Vlaška 81a

Poziv na broj primatelja: HR00- OIB ili broj članske iskaznice

Opis plaćanja: Kongres, Šibenik 2018

 

Molimo sudionike da radi brže kontrole uplaćenih kotizacija, presliku uplatnice pošalju na adresu e-pošta: tajnik@hdft.hr ili fax broj:(01)46 64 986 s napomenom KONGRES ŠIBENIK. Popis sudionika iz jedne ustanove koja jednom uplatnicom plaća kotizaciju mora sadržavati: ime i prezime, broj članske iskaznice odnosno napomenu – nije član.

HDFT će primati prijave s uplatom kotizacije zaključno do 20. veljače 2018.

Sudionici koji uplate pogrešan iznos kotizacije dužni su prije smještaja u hotel platiti razliku.

 

Hrvatsko društvo farmaceutskih tehničara će onima koji nakon uplate kotizacije pismeno otkažu sudjelovanje, na ime troškova organizacije kongresa, tiskanja programa i zbornika te nabave materijala za sudionike umanjiti povrat uplaćenog iznosa društvu: nakon uplate zaključno do 15. 3. 2018.  50 % uplaćene kotizacije, a dostavit će zbornik sažetaka stručnih radova. Poslije 15. 3. 2018. kotizacija se ne vraća, a sudioniku će se poslati komplet materijala sa zbornikom.

 

REGISTRACIJA SUDIONIKA

Od autoceste do TN Solaris obavit će se podjela kartica za ulazak u sobe u zamjenu za osobnu iskaznicu. Osobne iskaznice preuzet će na recepciji hotela.

 

Registraciju redovno prijavljenih sudionika nakon smještaja u sobe obavit će agencija TIP PUTOVANJA, u kongresnom centru prizemlje, uz dodatne obavijesti i predaju materijala sudionicima.

Uplata kotizacije ili razlike kotizacije obavit će se na recepciji HDFT-a, u istim prostorima.

 

Recepcije agencije i društva bit će otvorene

četvrtak          12. travnja 2018.        12.00 – 19.00

petak               13. travnja 2018.              8.00 – 19.00

 

Sudionici bez uredno podmirenih obveza prema HDFT-u i agenciji TIP PUTOVANJA ne mogu biti smješteni niti sudjelovati u radu kongresa.

 

BEDŽEVI

Prilikom registracije svaki sudionik uz materijale dobiva bedž koji treba nositi tijekom kongresa. Nazočnost radu kongresa neće biti moguća bez bedža.

 

SLUŽBENI JEZIK

Službeni jezik je hrvatski bez simultanog prevođenja.

 

OSIGURANJE

Organizacijski odbor ne preuzima odgovornost za slučaj pretrpljenih ozljeda, gubitaka ili moguće štete za sudionike kongresa u dolasku, za vrijeme trajanja i na povratku. Sudionici mogu dogovoriti i uplatiti putno zdravstveno osiguranje osobno u agenciji.

SMJEŠTAJ

SMJEŠTAJ

Svi sudionici bit će smješteni u sobama TN Solaris.
Cijena paket-aranžmana po osobi za prijavljene sudionike od 12. do 15. travnja, a iznosi:

 1/2 soba1/1 soba
Hoteli Ivan i Jure-4*+ 2.150,00 kn2.830,00 kn
Hotel Jakov-4* RASPRODAN1.870,00 kn2.400,00 kn

Boravišna pristojba i PDV uključeni u cijenu.
Aranžman počinje večerom 12. 4. 2018. i završava doručkom 15. 4. 2018.

Pansionski ručak ili večera za sudionike koji ne trebaju smještaj, može se osigurati prijavom u agenciji Tip putovanja i naplaćuje se 140,00 kuna, a zajednička večera 14. 4. naplaćuje se 400,00 kn.

PRIJEVOZ

PRIJEVOZ

Prijevoz se organizira modernim turističkim autobusima (najmanje 40 osoba po autobusu) za termin 12. – 15. travnja 2018.

Prijavnica i uplata za prijevoz, mora biti uplaćena i zaprimljena u agenciji TIP PUTOVANJA najkasnije do 20. veljače 2018. godine.

Cijene prijevoza po osobi:

                        

                                         

relacija Zagreb – TN Solaris – Zagreb380,00 kn
– ulazak u Karlovcu360,00 kn
relacija Varaždin – TN Solaris – Varaždin415,00 kn
– ulazak u Karlovcu360,00 kn
relacija Osijek – TN Solaris – Osijek 580,00 kn
– ulazak u Đakovu570,00 kn
– ulazak u Sl. Brodu555,00 kn
– ulazak u Kutini530,00 kn
relacija Pula – TN Solaris – Pula525,00 kn
– ulazak u Rijeci395,00 kn
– ulazak u Zadru165,00 kn
relacija Dubrovnik – TN Solaris – Dubrovnik370,00 kn
– ulazak Split270,00 kn

 

NAPOMENA

Svi autobusi popunjavat će se prema prispijeću prijava. Drugi autobus iz početnih mjesta polaska postavit će se ovisno o broju prijavljenih putnika.

 

Autobusni kolodvor u Šibeniku udaljen je 5 km od TN Solarisa. Prijevoz do hotela moguć je gradskim prijevozom ili taxi prijevozom.
 
Preuzmite respored polazaka autobusa
 

PRIJAVA SUDJELOVANJA

Uvjet za rezervaciju smještaja i prijevoza je uplaćena kotizacija u HDFT-u.

Prijavnica i uplata za smještaj i prijevoz mora biti uplaćena i zaprimljena u agenciji TIP PUTOVANJA, najkasnije do 20. veljače 2018. godine. Poslije toga roka smještaj će biti organiziran do popune mjesta u hotelima.

Agencija će prestati primati prijave i ranije ako se popune svi smještajni i radni kapaciteti.

 

Prijavu smještaja i prijevoza molimo poslati na adresu:

 

TIP PUTOVANJA – turistička agencija d.o.o.

Vončinina 2 10000 Zagreb

tel. +385 1 466 37 52, fax 385 1 466 37 54

e – poštu: info@tip-putovanja.hr; sanja@tip-putovanja.hr

IBAN br. HR2224080021100043176 otvoren kod PARTNER BANKE d.d. Zagreb

Kontakt osoba: Sanja Ferenčak

 

Prijava se može ispuniti putem prijavnice koju dostavljamo u privitku programa, molimo poslati:

  1. a) na e-poštu: info@tip-putovanja.hr
  2. b) na fax 385 1 466 37 54
  3. c) on line na web adresi tip-putovanja.hr

 

Za sudionike koji dolaze iz jedne ustanove ili tvrtke može se poslati jedna prijava za smještaj koja sadržava sve podatke koji se traže u prijavnici. Na prijavi, molimo razdvojiti informacije o farmaceutskim tehničarima članovima HDFT-a, od ostalih sudionika.

 

 

Načini plaćanja

 

– za pravne osobe, na osnovi računa ispostavljenog od agencije TIP PUTOVANJA

(potrebno je u prijavi točno navesti naručitelja usluge (adresu i OIB)),

poziv na broj upisati 2201 i broj računa ili ponude

– za fizičke osobe, obrascem HUB 3, poziv na broj upisati 2201 i broj računa ili ponude

– gotovinom u poslovnici agencije TIP PUTOVANJA

– kreditnom karticom (AX, VI, MC) u poslovnici agencije TIP PUTOVANJA

 

Agencija TIP PUTOVANJA će omogućiti da sudionici koji osobno plaćaju (fizička osoba), troškove smještaja u hotelu i prijevoz uplate do šest rata gotovinom ili slipovima kreditne kartice s datumom naplate (15.01., 15.02., 15.03., 10.04., 15.05., 15.06.2018.), direktno u agenciji.

Uplate AX kreditnom karticom podliježu povećanju za proviziju kartičarske kuće.

 

OTKAZ PRIJAVE (odustajanje od putovanja)

 

Sudionici kongresa koji nakon uplate hotelskog aranžmana i prijevoza otkažu sudjelovanje, agencija TIP PUTOVANJA  će izvršiti povrat sredstava umanjen za:

do 15. 3. 2018.                        za 40 % uplaćenog iznosa

od 16. 3. do 31. 3. 2018.             za 60 % uplaćenog iznosa

Ako sudionik ne dođe ili otkaže nakon 1. 4. 2018. – zadržava se cijeli iznos.

Otkaz putovanja potrebno je izvršiti pismeno.

Povrat novca obavlja se nakon održavanja kongresa.

Kulturno-turističke znamenitosti okolice

KULTURNO-TURISTIČKE ZNAMENITOSTI MJESTA I OKOLICE

 

Svim sudionicima kongresa ponuđen je izlet – Šibenski otoci – Zlarin za dan 13. 4. 2018. u poslijepodnevnim satima. IZLET ŠIBENSKI OTOCI – ZLARIN

 

Cijena po osobi 195 kn, minimalno 220 osoba prijavljenih

 

Šibenski arhipelag s prozirnim modro-tirkiznim morem jedan je od najvećih atrakcija Mediterana. Uz Solarisovu Galiju postanite dio gusarske avanture koja vas vodi u otkrivanje tajna hrvatskog otoka Zlarina i njegovih prekrasnih uvala.

 

  • Polazak brodovima iz Solarisa
  • Obilazak Tvrđave sv. Nikole u kanalu
  • Dolazak na Zlarin otok crvenih koralja
  • Posjet muzeju koralja na Zlarinu
  • Povratak Galijom u Solaris
  • Trajanje izleta 3 h

 

Cijena izleta uključuje prijevoz brodovima, posadu, vodiča na svakom brodu i ulaznicu u muzej.

 

U slučaju lošeg vremena, ponudit će se zamjenski izlet.

Izložba i promidžba

IZLOŽBA I PROMIDŽBA

 

U okviru  kongresa bit će organizirana izložba farmaceutskih i srodnih tvrtki, te omogućene i druge promidžbene aktivnosti:

 

izložbeni prostor od 2 metra četvorna6.600,00 kn
svaki sljedeći metar četvorni3.000,00 kn
(do popune raspoloživog prostora) 
promotivno predavanje3.500,00 kn
oglas u zborniku radova – format B53.000,00 kn
promidžbeni tekst prema vašem izboru jedna stranica 
format B-5 bez reklame u boji u zborniku stručnih radova1.100,00 kn
logo tvrtke u programu II. i zborniku radova700,00 kn
umetanje promotivnog materijala u torbe sudionika1.500,00 kn
  
rok prijave promidžbenih nastupa13.3.2018.
rok predaje tekstova, loga tvrtke13.2.2018.

 

Dostava promotivnog materijala bit će organizirana, te ćete o istom biti obaviješteni, informacije kod Paule Barić, tel. 01/3652442, mob. 098/452854.

Plaćanje mora biti unaprijed po primitku računa, a najkasnije do 31. ožujka 2018.

 

Rok uređenja izložbenog prostora – 12. travnja 2018. najkasnije do 16 sati.

Važni datumi

ROK PRIJAVE I UPLATE ZA SUDIONIKE KONGRESA20. 2. 2018.
ROK PRIJAVE PROMIDŽBENOG NASTUPA13. 3. 2018.
POLAZAK AUTOBUSA12. 4. 2018.

KONTAKT

ADRESA ORGANIZATORA KONGRESA HRVATSKO DRUŠTVO FARMACEUTSKIH TEHNIČARA POVJERENSTVO ZA ORGANIZACIJU KONGRESA

10000 Zagreb, Vlaška 81 a,

tel./fax: 01/4664 986,

Svjetlana Jakovac, predsjednica HDFT-a

mob. 099/228 5905, e -pošta: predsjedinik@hdft.hr

Anita Farkaš Marin, tajnica HDFT-a

mob. 099/228 5906, e-pošta: tajnik@hdft.hr

Jasmina Vajdić, stručni program

mob. 091/8872 727, e-pošta: podruznicavm@hdft.hr

Paula Barić, izložbeni prostor i promotivni materijal

tel. 01/36 52 442, mob. 098/452 854, e-pošta: tajnik@hdft.hr

 

Uplata članarine i kotizacije

račun IBAN: HR3423600001101240952

Anita Farkaš Marin, tajnica HDFT-a

mob. 099/228 5906, e-pošta: tajnik@hdft.hr

 

Prijava sudjelovanja, smještaja i prijevoza

TIP PUTOVANJA – turistička agencija d.o.o.

Vončinina 2, 10000 Zagreb, Hrvatska

kontakt osoba – Sanja Ferenčak

tel. +385 (1) 466 37 52, fax: +385 (1) 466 37 54

e-pošta: info@tip-putovanja.hr; sanja@tip-putovanja.hr

 

Mjesto održavanja

Konvencijski centar Šibenik

Hoteli Solaris 86, Šibenik

Tel. +385 (22) 361 001

Hotel Ivan

Tel. +385 (22) 363 951


DOLAZAK I ODLAZAK SUDIONIKA

 

Turistička agencija TIP PUTOVANJA organizirat će prijevoz za sudionike Kongresa s polascima autobusa prema navedenoj satnici i mjestima polaska 12. travnja 2018. godine.

 

VRIJEME I MJESTO BIT ĆE OBJAVLJENI

NA WEB STRANICI HDFT-a, www.hdft.hr

NA WEB STRANICI AGENCIJE – www.tip-putovanja.hr

 

 

 

SVIM SUDIONICIMA ŽELIMO UGODNU I SIGURNU VOŽNJU,

SRETAN DOLAZAK, UGODAN BORAVAK U ŠIBENIKU,

USPJEŠNO AKTIVNO SUDJELOVANJE NA KONGRESU DRUŠTVA

 

Molimo da poštujete način prijave i uplate kao i navedene datume

 

Organizator zadržava pravo izmjene